Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kas yra sutelktinis finansavimas?  

Tai lėšų rinkimo būdas tarpininkaujant internetinei platformai, kuomet idėją turintys asmenys renka pinigus savo projektui iš pavienių asmenų įvairiomis sumomis. Pagrindinė sutelktinio finansavimo mintis – pinigai investuojami iš vienų žmonių kitiems žmonėms. Sutelktinis finansavimas gali būti įvairus:
Paremtas atlygiu – investuojama už ne piniginį atlygį (prekės ar paslaugos);
Paremtas aukojimu – investuojama be jokio atlygio, už emociją;
Paremtas nuosavybe – investuojama mainais už nuosavybės dalį (akcijos, nekilnojamojo turto dalis);
Paremtas skolinimu – investuojama į paskolą, siekiant atgauti ne tik investuotą sumą, bet ir palūkanas.


2. Noriu uždaryti savo paskyrą, kaip tai padaryti? 

Norint uždaryti paskyrą turite susisiekti su mumis el. paštu [email protected]


3. Negaliu patvirtinti savo tapatybės?

Dažniausios priežastys dėl ko asmuo negali patvirtinti savo tapatybės yra susijusios su nuotraukos kokybe. Rekomenduojame procesą atlikti naudojantis mobiliuoju telefonu.
Atliekant identifikacijos procesą įsitikinkite, kad:
Nuotraukų kokybė yra aiški;
Dokumentas yra gerai matomas;
Aplinkui jus fone nėra kitų asmenų.

Taip pat rekomenduojame peržiūrėti šį mūsų partnerio išleistą paaiškinimą apie identifikavimo procesą: https://www.youtube.com/watch?v=y1qm-QoqNlI&t=55s


4. Kokios investavimo galimybės yra Profitus platformoje? 

Profitus platformoje galite investuoti į verslo paskolas, nekilnojamojo turto vystymo paskolas ar nekilnojamojo turto nuomos paskolas su NT įkeitimu nuo 100 eurų. Su investavimo galimybėmis galite susipažinti susikūrę paskyrą ir prisijungę prie savitarnos.


5. Kas gali investuoti Profitus platformoje? 

Platformoje gali investuoti ir fiziniai, ir juridiniai asmenys. Amžiaus apribojimų platformoje taip pat nėra, tačiau naudotojas privalo turėti banko sąskaitą, o tai apriboja nepilnamečių investavimo galimybes. Skirtingi bankai taiko skirtingas banko sąskaitų atidarymo nepilnamečiams taisykles - dėl išsamesnės informacijos šiuo klausimu kreipkitės į banką, kurio paslaugomis norite naudotis.


6. Kokie mokesčiai taikomi investuojantiems platformoje? 

Investuotojui nėra taikomi jokie platformos naudojimosi ar paskyros administravimo mokesčiai, tačiau norint parduoti turimas investicijas antrinėje rinkoje – taikomas reikalavimo teisių perleidimo mokestis.

Profitus informacijos ir/ar konsultacijų mokestiniais klausimais neteikia ir visais klausimais kurie yra susiję su mokesčių prievole rekomenduojame kreiptis tiesiogiai į valstybinę mokesčių inspekciją (VMI).


7. Pamiršau Profitus platformoje naudojamą slaptažodį, ką daryti? 

Pamiršus slaptažodį jį turėsite susikurti iš naujo. Tai galite padaryti čia


Įvedus el. paštą gausite pranešimą su tolimesnėmis instrukcijomis kaip galite pakeisti savo slaptažodį.


8. Kaip yra saugomi mano asmens duomenys?

Visa informacija apie jūsų duomenų tvarką ir privatumo politiką rasite štai čia.


9. Kaip susikurti Profitus paskyrą?

Paskyrą galite susikurti paspaudę mygtuką „Registruotis“ esantį dešiniajame puslapio kampe ir užpildę trumpą registracijos formą. Taip pat turėsite užpildyti žinių ir patirties testą, kuris padės identifikuoti Jūsų kaip investuotojo žinių lygį. Nepamirškite identifikuoti savo tapatybės - tik atlikus identifikacijos procesą matysite detalią kiekvieno naujai paskelbto projekto finansavimo informaciją.


10. Ar Profitus veikla yra reguliuojama?

Profitus platformos operatoriaus veiklą prižiūri Lietuvos Bankas. Taip pat, Profitus kaip platformos operatorius yra įrašytas į viešąjį sutelktinio finansavimo platformų operatorių sąrašą ir veikia remiantis Sutelktinio finansavimo įstatymu bei LR asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu.


11. Kokiais būdais galiu papildyti savo Profitus sąskaitą? 

Savo Profitus piniginę galite papildyti dvejais būdais. Sąskaita galite papildyti pavedimu, prisijungę prie banko arba suvedus mokėjimo duomenis mūsų mokėjimo partnerio puslapyje kurio pagalba iš jūsų kortelės bus atliktas pavedimas tiesiogiai į jūsų Profitus paskyros sąskaitą.


12. Nuo kokio amžiaus galima investuoti Profitus platformoje?

Amžiaus apribojimų platformoje nėra, tačiau asmuo privalo turėti banko sąskaitą, tad nepilnamečių investavimo galimybės yra apribotos. Pavedimai yra galimi tik iš paskyros savininko banko sąskaitos, o tai reiškia, kad tėvai papildyti vaiko paskyros piniginės iš savo sąskaitos galimybės neturi. Skirtingi bankai taiko skirtingas banko sąskaitų atidarymo nepilnamečiams taisykles - dėl išsamesnės informacijos šiuo klausimu kreipkitės į banką, kurio paslaugomis norite naudotis. Dėl daugiau informaicijos kreipkitės [email protected]


13. Kaip sukurti paskyrą vaiko vardu?

Kai klientas yra fizinis asmuo iki 18 metų, tokio asmens teisėti atstovai turi reikiamus dokumentus pateikti nuotoliniu būdu (pasirašytus abiejų atstovų el. Parašais) arba atvykti į „Profitus“ buveinę, adresu Lvivo g. 101, Vilnius. Dėl konkretaus proceso arba susitikimo susisiekite su mumis [email protected]